SENASTE VECKAN

Somsagt så var det ju 9/11 i fredags och som jag berättade så var vi i yearbook och fotballkillarna ute och höll upp en kedja med allas namn på och skyltar, för att minnas alla som gick bort.
Efter skolan gick jag, Justin, Ruben, Jaelan och Michael och köpte pizza och  sen var det dags för fotballgame!
En mysigare fredag helt enkelt!


I lördags åkte jag, Chelsea och Dusty då iväg för att köpa homecomingklänning och lite andra behövliga saker. Fick med mig en fin klänning, lite smink, en jumpsuit och lite så. 


I söndags efter kyrkan så åkte vi hem till Tanner, för hans avskedsfest. Han åkte iväg på hans mission i onsdags, lite trist eftersom han var en av de roligare personerna som jag umgicks med. 
Jag var kvar där till 9 med alla andra ungdomar och sen skjutsade Riley och Dusty hem mig.


I måndags hände det inte så mycket, hade bandpractice 6-9 så kom hem vid cirkus 10 och gick bara och la mig.
Och i tisdags när jag kom hem så gick jag och la mig och sov direkt när jag kom hem haha. Vaknade vid 9 igen, pratade lite med mamma och gick och la mig igen.

Igår blev jag upphämtad av Riley från skolan och vi umgicks. Gjorde inget speciellt utan bara var.. som vanligt haha.

Idag hade vi fun sectionals.. (Istället för att spela och öva på sångerna så gjorde vi istället något kul)
Så efter skolan tog vi en promenix till en park nära skolan, åt lite pizza, lekte som småbarn i klätterställningen och hade vattenballongkrig. haha älskar att umgås med dom, så glad att jag är med i pit. Konstigaste, jobbigaste och bästa människorna i AZ. ❤️





















Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Utbytesstudent 15/16

RSS 2.0