BIRTHDAYPARTY

hallåhallå. 
I helgen var jag inbjuden på en födelsedagsfest för Joao, som fyllde 17 härom veckan. Så min lördagskväll spenderade jag med alla utbytisar. Har tyvärr inga bilder, men om jag får tag i några någongång så delar jag med mig. 
Låg hemma med migrän söndag och måndag, men igår åkte jag iväg till skolan trots huvudvärk och gick och la mig direkt när jag kom hem. 
Börjar skolan om en kvart, och i eftermiddag ska jag bara plugga. 
Händer inte så jättemycket för mig nu på vardagarna efter skolan, men mina helger är ganska fullbokade framöver. 
Nu i helgen ska jag på lördag till "Castles n coasters" tillsammans med alla utbytesstudenter + en del värdfamiljer och min LC. Och på söndag ska jag hem till Sammy för att fira Valentines day med hennes familj, Gabe's familj och Kyli. Och sen sover jag även hos henne söndag till måndag då vi är lediga på måndag! 
Annars har jag inte så mycket mer att uppdatera er om.. 


denna är den enda bilden jag tog i lördags.. så här har ni en bild på Joao's tårta haha.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Utbytesstudent 15/16

RSS 2.0