2016

jahopp, då var det ett tag sen sist igen haha. 

Har iallafall gått en och en halv vecka i skolan nu och det känns väl helt ok. Har lite mer läxor den här terminen iallafall haha.. men over all så har jag ju lite blandade kännslor kring allt så att säga. 
På jullovet åkte vi upp till utah, där hela min värdfamiljs släkt bor, och firade jul och nyår. Vi hade fullt upp varje dag de två veckorna vi var där. Vi var på en massa familje partyn, julshopping osv. Sedan fick jag även en skidresa i julklapp så var uppe i powder mountain en dag med Chelseas bror. Det var huuuuur bra backar som helst!! 
Vi kom hem runt 4/5 förra lördagen och då skjursade min vfamilj mig till Surprise, där vi utbytesstudenter firade Carli och Louis och även sa hejdå till Elle som åkte hem i veckan. 
Förra veckan hade jag en match och resten av veckan inklusive helgen så var jag sjuk. Stannade hemma från skolan i torsdags pga feber och låg hemma hela helgen med feber också. Är fortfarande ganska sjuk, men kämpar mig igenom dagarna och försöker bli frisk igen.
Inte så mycket som händer nu framöver, men har en konsert att se fram emot plus lite annat skoj. 
Kan verkligen inte förstå att jag har mindre än halva tiden kvar nu?? är lite rädd för hur fort dessa månader kommer gå.. 
Införskaffade mig en ny telefon förra lördagen också, eftersom att min förra var inne på sina sista dagar.. Därav har jag inga bilder på min telefon som jag kan visa, men ska försöka ta mig tid till att göra ett inlägg med massa bilder från den senaste månaden!

har iallafall en bild som jag kan lägga ut.. världens bästa utbytisar!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Utbytesstudent 15/16

RSS 2.0