CALIFORNIEN

Nu äääntligen har jag bilderna och videorna och kan dela med mig av min fantastiska resa till Californien. 
Ni förstår inte hur skönt det är att äntligen kunna göra det här inlägget. Har vart så otroligt upptagen de senaste veckorna, sen tappade jag ju somsagt bort mitt minneskort och sen har jag varit lite sjuk och hängig de senaste dagarna också.. men nuuuuu tar jag äntligen tid till att göra detta inlägg. Tyvärr kommer jag inte skriva något om det, då jag dels inte orkar och då jag även tror att bilderna och videorna kommer säga det mesta. 
 
DAG 1 - Disneyland  
 
 
 
DAG 2 - Universal studios
 
 
 
DAG 3 - Hollywood & Santa Monica
 
 
note; var bara tvungen att ta med leonardo dicaprio's hus, alltså hur mycket dröm!?!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Utbytesstudent 15/16

RSS 2.0