LONG TIME NO SEE - DE SENASTE 2 MÅNADERNA

Nu var det ju nästan exakt två månader sedan som jag uppdaterade här å bloggen.. Dåligt gjort av mig, får be så mycket om ursäkt! haha. Men nu efter lite klagomål så tänkte jag att jag kunde uppdatera er om vad som hänt de senaste månaderna och hur min sista (!!!) månad som jag har framför mig kommer att se ut.
 
Hade ju somsagt springbreak i början av mars... hehe två månader sen och juag har fortfarande inte tagit tag idet här... 
Vi åkte iallafall iväg till San Diego på lördagen och stannade där tills onsdagen. 
Dagarna i San Diego spenderades på Seaworld, vilket är en stor djurpark/nöjespark. Rseten av veckan var jag bara hemma oh tog det lugnt, försökte prata med så många som möjligt hemmifrån,då jag äntligen hade tid till det, men annars gjorde jag inget jätte speciellt. 
För ett par helger sen sov jag hos min Kontakt person, tillsammans med Yushi, en utbytesstudent från Kina, eftersom vi skulle ha en utbyttesträff på söndagen. Vi skulle egentligen iväg och kolla på en baseball match, men det slutade med att vi åkte och käka tillsammans, och shoppa litegrann, eftersom vi vart lite sena och ingen av osss var så speciellt sugna på att kolla på baseball. 
 
Förra helgen så var jag på Prom!! Jag åkte till Sabrina och hennes värdfamilj runt halv åtta på morgonen, och spenderade dagen med henne och Kati. Vi åkte och åt mat tillsammans, Sabrina gjorde mitt smink och sen kom det en tjej som gjorde vårat hår. Senare runt 6 åkte vi till en resort och tog lite bilder och åkte senare iväg till Westgate där Prom var. Ingen av oss går på Imagine Prep, skolan som höll i just en promen, men det är ca 8-9 andra utbytesstudenter som vi känner som går där, så vi hade en hel el människor som vi umgicks med iallafall. Tror vi var 12 utbytesstudenten, och IP är en väldigt liten skola med få elever så det var väldigt myigt! 
 
   
   
   
        
 
Utöver dessa saker så är det andra småsaker som är lite småroliga som har hänt. Spenderade till exempel en helg hos min kontaktperson, eftersom min vfamilj var i Utah, och umgicks då på fredagen med Kati ochSabrina ochsen på lördagen blev jag upphämtad av Calle och hans vänner, så umgicks jag med dom. Älskar verkligen min kontaktperson och hennes familj, ska fakiskt dit och sova imorgon också!! Vet att väldigt många utbytesstudenter inte har någon mer kontakt med sin LC än när det behövs, och tycker verkligen et är synd Katie och Adam är två av mina absoluta favorit personer här, och jag är så glad att jag kan ha en relation med dom utöver själva grejen om att jag är en utbytesstudent. 
Var även på Wet n' Wild med Kati, Sabrina, Sabrina's vsyster och vbror och hans kompis dagen efter Prom, var sper trevligt och kom hem med en mindre trevligare bränna.. Fått leva med mitt misstag av att inte ha på solkräm de senaste dagarna, och det har inte varit det roligaste. 
 
Hoppas att ni har haft två riktigt bra månader sen jag skrev sist haha. Ska väl försöka att få upp några mer inlägg nu innan jag far hemmåt, men somsagt, jag ska väl inte lova att det blir många av dom... 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Utbytesstudent 15/16

RSS 2.0