2 MÅNADER

Ber om ursäkt för att jag inte har uppdaterat och berättat om allt som hänt den senaste veckan. Har haft väldigt fullt upp, väntar även på några bilder, så så fort jag får dom så kommer ett riktigt inlägg upp. 

Tänkte bara skriva ett litet kort inlägg för att meddela er om att jag lever och mår bra. 
Har sååå mycket som kommer hända nu de kommande veckorna. Har min födelsedag, California, band camp osv stt se fram emot. :)

Nu har jag alltså varit här i USA i två hela månader? Förstår verkligen inte hur tiden kunnat gå så snabbt? 
Det gör ont att sakna och längta hem, men samtidigt har jag 8 månader kvar här och jag känner redan nu paniken av att lämna alla här? 
Jag är så lyckligt lottad som har så fina människor runt omkring mig, både här och hemma. 
Kan inte ens beskriva hur tacksam jag är för att jag har er alla vid min sida. Usch vad jag älskar er allihopa.

Mina förebilder, de jag ser upp till, de allra viktigaste personerna i mitt liv.
Känns som vi tog denna bild igår, måste klappa mig själv på axeln och vara stolt över mig själv som klarat mig "utan" er så pass länge. 

2 months down, 8 more to go 




Kommentarer
Anonym

Moi

2015-09-30 @ 11:08:05
Anonym

Moi

2015-09-30 @ 11:08:07
Linda Lambertsson

Hola Emma!

I dag på spansklektionen pratade vi om dig och din resa. Så kul att följa alla dina äventyr. Njut av stunden och fortsätt att uppdatera oss då och då.
Ha det fantastiskt!
Abrazos, Linda

2015-10-01 @ 20:44:36


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Utbytesstudent 15/16

RSS 2.0