05/14/16

För några helger sedan åkte jag ju med Sammy och hennes familj till San Diego. Det var hur mysig som helst. Vi åkte runt 4/5 fredag kväll och åkte då till hennes farmor och farfar, som bor 30 min utanför LA, och åkte sedan vidare till San Diego på morgonen därefter. Första dagen åkte vi till en mindre strand oh så åt vi mat och gick längst med stranden. Det var inte bästa vädret, ganska molnigt, så det blev inge bad. När vi hade vart på stranden åkte vi till the japanese friendship garden och sen åkte vi och åt på en pizzeria/restaurang. 
på söndagen åkte vi förbi mission beach innan vi far hemmåt, men innan det åkte vi och åt brunch. Blev inge sol och bad på mission beach heller eftersom vi skulle hemmå, men det vart en mysig promenad och så kollade vi i affärerna och åt glass! 
 
 
 
Förra måndagen hade vi även våran Band Banquet, där de gav ut awards och sa hejdå till alla seniors. Hade en jättetrevlig kväll verkligen!! kommer sakna alla sså himla mycket :(. 






På tal om Band, så hade vi våran sista konsert i onsdags och efter det åkte några av oss iväg till IHOP för att säga hejdå till varandra ochumgås en sista gång, eftersom några av oss är seniors och redan har slutat skolan.. Hade det supermysigt, men tog tyvärr inga bilder eller så.. 
 
Men hörrni!! idag är det exakt två veckor tills jag ååker hem och bara 5 dagar tills min familj är här!? började packa för ett parr dagar sen eftersom jag kommer ha så fullt upp nu den sista tiden, fy vad jobbigt det var.. haha är så himla osstabil just nu, börjar gråta för minsta lilla och är så nedstämd.. MEN det är inte bara negativt, är faktiskt jättetaggad på att komma hem!! Det är bara jobbigt att lämna allt och faktiskt inse att man lämnar allt.. 
Nu ska jag ta och plugga inför finals hehe wish me luck!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Utbytesstudent 15/16

RSS 2.0