CASTLES N´ COASTERS

Hopp då var ännu en helg slut och iag var jag tillbaka i skolbänken. 
I lördags var jag, tillsammans med min utbytegrupp, iväg till castles n´ coasters, en nöjespark i östra phoenix. 
Hade en supermysig (och varm!!!) dag. Vi spelade minigolf, åkte några karuseller och satt och ute och pratade och åt tillsammans. 
Min söndag och alle hjärtansdag spenderade jag tillsammans med Sammy, hennes familj och två andra familjer. Vi åt grillat, satt runt brasan med en gitarr och sjöng, och hade det jätte trevligt. Sedan sov jag hos henne tills gigår, eftersom vi var lediga från skolan pågrund av President's day. 

Nu tillveckan ska jag försöka hinna tträffa Riley och Dusty, eftersom Riley fyller 19 på lördag och jag inte kan fira honom då. 
På fredag ska jag på ett möte på skolan och sen ska jag hem ttill Jillian och sova där, och på lördag morgon åker vi iväd och sätter upp vårat booth för paraden som är lite senare på dagen. 
Min amerikanska utbytesorganisation ska ha ett booth på Tiles of two Cities paraden, för att försöka locka till sig med värdfamiljer, så de ville att några utbytesstudenter skulle hjälpa till. 
 
Nu är det inte långt kvar tills jag har varit här i 7 månader, och om bara två dagar har jag 100 (!!) dagar kvar tills jag åker hem.. !?! Förstår inte hur tiden har kunnat gå så fort?? 
 
 

 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Utbytesstudent 15/16

RSS 2.0