OJSAN

Ajdå, jag är inte så bra på det här med att blogga. ber om ursäkt för det.. 
Ja nu var det ju ett tag sen jag gjorde ett inlägg och skrev om mitt liv här borta, så ska väl försöka komma ihåg allt som har hänt.. 
Men om ni inte redan gör det så råder jag er om att följa mig på olika sociala medier för mer uppdatering. Jag finns på instagram; emzlilj eller emmaliljegreen, VSCOcam; Liljegren, Twitter; emaliljegreen etc.
 
Så varje vecka har väl ungefär sett ut likadant. Mina fredagar har bestått av fotbolls matcher och lördagar har vart tävlingar. 
Vi hade ABODA state competition för ett par veckor sedan. Vilket var intressant, det är väl iallfall det enkla sättet att förklara det. 
Sedan åkte vi iväg till California för tävling, vilket var hur coolt som helst och vi fick äntligen vad vi förtjänade, med domarnas bedömande och våra poäng. Hade en otrolig helg med ett gäng goa människor och skulle göra om det igen, alla dagar i veckan. 
Helgen efter det så var det dags för AZMBA finals, vilket var en helt otrolig upplevelse det också! Vi kom trea av de 10 band som var där med högsta poängen i Desert Edge Marching band's historia!! hur coolt är det inte att jag får vara en del av allt detta? 
Nu är iallafall marching band season över, vilket är hur tråkigt som helst.  MEN för tre veckor sedan så hade jag soccer tryouts, och guess what!?! I made varsity!! så varje dag efter skolan nu och fram till februari/mars så har jag nu fotbollsträning. Vi har även haft två träningsmatcher för några veckor sedan och sen har vi haft två turneringar och två seriematcher hittils.
Vårat fantastiska fotball team gick även vidare till state championship så vi spelade finalen i Tuscon för två veckor sedan och vann! 
Thanksgiving var ju härom veckan också och den firade vi med en annan släkt från kyrkan och sen så följde jag med en av familjerna på black friday shopping. 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Utbytesstudent 15/16

RSS 2.0