värdfamilj

JAG HAR FÅTT MIN PLACERING!!

Blev uppringd av sts idag när jag var på jobbet och fick reda på att jag fått en familj!?! 
Fick sedan ett mejl med deras uppgifter och personliga brev mm. och familjen verkar, från hur jag uppfattade mejlet, vara riktigt trevliga. 

Jag ska bo i Buckeye, Arizona.(Jag kommer leva med värme i 10 månader!!) Buckeye har runt 56 000/57 000 invånare och ligger cirkus 45 min ifrån staden Phoenix. Verkar vara en jättemysig stad utifrån vad jag sett på bild. 
 
Familjen jag ska bo hos består av min värdmamma Chelsea, min värdpappa Kyle och mina två värdsyskon EmmaLeigh 8 år och Grant 5 år.
Chelsea jobbar som spanskalärare på skolan som jag kommer att gå på och Kyle jobbar som musiklärare på en elementary school i staden. 
 
Är jättenöjd med familjen och staden än så länge och är hur spänd som helst på att få veta mer! 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Utbytesstudent 15/16

RSS 2.0