SNART

Sista vaccinet är taget och nu är det bara en vecka till jag åker.. Lite blandade kännslor kring det hela, men det fixar sig! 
 
Nu börjar packningen ta sig också. Har varit väldigt svårt att veta vad jag ska packa eftersom min värdfamilj inte har samma standarder som vår familj, men jag tror allt att det blir bra i alla fall. 
 
Har även hela veckan fullproppad med saker att göra. Imorgon ska jag försöka att hinna med och klippa mig, sen ska jag även ut och äta med tjejerna på kvällen. Onsdag kommer våra familjekompisar och torsdag kommer släkten. Ser fram emot att få träffa alla, men inte lika mycket att säga hejdå. 
 
Får verkligen inte in i huvudet att jag om en vecka inte kommer att bo kvar här i sverige? Hur sjukt är inte det? 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Utbytesstudent 15/16

RSS 2.0