TORSDAG

Sitter just nu i min yearbook class och slutar om en kvart. 
Eftersom jag inte har något att göra just nu, så tänkte jag bara slänga in ett litet inlägg och uppdatera er om att jag har det bra och lever. 
Det trodde jag inte att jag skulle göra häromdagen iallafall. Det har typ varit storm ute flera kvällar i rad och i tisdagskväll/natt åskade det så mycket att jag seriöst var nära på att springa in och lägga mig hos EmmaLeigh haha.

Idag har jag band practice/sectionals efter skolan så kommer vara kvar här till 5/6. Sen ska jag bara hem och sova för fy vad trött jag är.. 

Och guuuud vad sotis jag blev när jag såg klassen där hemmas nya schema.. haha
På tal om alla där hemma så hoppas jag att ni har det bra och njuter av den sista tiden av ert sommarlov!








Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Utbytesstudent 15/16

RSS 2.0