SKOLAN

Sitter just nu och väntar på att min första klass ska börja, så jag tänkte slänga in ett snabbt litet inlägg!

Var här första dagen i måndags för att kolla runt och träffa lärarna. Alla freshmen började då, alltså dom som är cirkus tre år yngre än mig, men tänkte att det kunde vara bra att hälsa på lärarna och vänja mig lite vid korridorerna! 
Igår var alltså "riktiga" första dagen! Än så länge trivs jag jättebra med lärarna/klasserna och de elever som jag har träffat haha! 
Har väl bland dom enklare ämnena den här terminen och lite mer pluggämnen nästa termin.. 

Har fortfarande inte använt min dator så kan inte lägga in bilder osv från new york.. Meeeeen ni kan kika in på liljegren.vsco.co eller följa mig på instagram om ni är nyfikna! 






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Utbytesstudent 15/16

RSS 2.0