DE SENASTE DAGARNA

Är väldigt dålig på att uppdatera.. men de första två veckorna har varit ganska proppfulla med saker som måste fixas osv..

tänkte iallafall gå igenom en snabbis om vad jag gjort de senaste dagarna.

I fredags runt 6 tiden blev jag upphämtad av Riley, Tanner och hans lillebror och vi åkte och spela volleyboll och umgicks med några andra, vi var nog kring 20 st, så det var jätte trevligt!

I lördags var det Chelsea och Kyle's anniversary så vi åkte och åt mat och såg på bio. Sen var jag barnvakt hela eftermiddagen och kvällen medans dom var ute på en dejt. 

I söndags tog jag tiden till att sova och bara vila fram tills vi skulle till kyrkan. Hade ont i huvudet och mådde inte så bra, så det var nog bäst.
Min vfamilj går i kyrkan från 1-4 så man kan ju faktiskt sova ut haha. 
Efter vi vart i kyrkan åkte vi hem igen och Chelsea tog med Emma Leigh på en konsert, jag blev tillfrågad om jag ville följa med, men eftersom marching band kostar så himla mycket och jag måste ha pengar kvar till annat så valde jag att stanna hemma. Mådde inte bra iallafall så skulle nog inte tycka det var så kul. Istället gick jag och la mig och sov i 5 timmar, vaknade och tog lite och åt och gick sen och la mig igen..

I måndags stannade jag kvar i skolan till band practice, som är vid 6.. Så under dom tre timmarna försökte jag att lära mig mina delar som jag ska spela. Fy vad dåligt det går för mig?? Spelar triangel och kan ingenting? Bland det svåraste jag har gjort, tappar alltid bort mig så jag vet ju inte när jag ska plingilinga? haha men kom hem från skolan vid typ halv tio ish och tog då en dusch och gick sedan och la mig direkt..

Igår blev jag upphämtad från skolan av Riley och Tanner och sen satt jag och Riley barnvakt åt hans syskons barn och gud vet vad det var, dom var typ 20st??

Har precis slutat skolan nu och Emma Leigh och Chelsea har tae kwan do direkt, så måste följa med dit och kolla på.. Men hinner göra min läxor och ta en promenad så I'm good. Sedan ska jag nog iväg till kyrkan för att träffa alla ungdomar.. Dom har tydligen nån aktivitet varje onsdag för ungdomarna, och eftersom alla mina vänner som jag umgås med utanför skolan, än så länge, kommer vara där, så kan ju jag lika gärna vara där jag med haha.



Ska verkligen försöka att uppdatera mer nu. Har liksom börjat vänja mig vid allt och så. Jag antar att vardagsrutinen sitter snart och då kanske jag äntligen kommer komma ihåg att skriva.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Utbytesstudent 15/16

RSS 2.0