FREDAG!!

Hade inget inplanerat idag, så jag tog tillfället i akt och drog ut på en liten löprunda.. i 37 graders värme och storm några mil bort..
Händer cirkus en gång om året att jag är ute och springer, och då brukar det vara mamma som får dra (!!) med mig, men vart faktiskt sugen på att springa häromdagen och tänkte att jag nu kunde göra det eftersom jag inte hade något annat för mig.. Förhoppningsvis så får jag väl mera sånna här ryck så att jag fortsätter, men en gång är ju iallafall bättre än ingen haha.

Jahopp, så var ännu en vecka klar i skolan. och på måndag har jag redan varit i usa i tre veckor?? känns verkligen inte som det? helt sinnes vad dagarna flyger förbi, även om det är samma visa varje dag och inte så mycket händer.

Nu ska jag iallafall ta mig en dusch och sen ska jag fortsätta kolla på High school musical som jag började på för några dagar sen haha. 







Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Utbytesstudent 15/16

RSS 2.0