HELGEN

I fredags åkte jag, Dusty, Chelsea och Kyle in till Mesa för att kolla på en "konsert", det handlade om LDS bakgrund osv. Vart en jätte mysig dag, har alltid jättekul när jag är med Dusty, så var så glad att hon kunde följa med!

I lördags blev jag upphömtad av Riley vid 9 och vi åkte hem till Tanner för att möta upp han och hans lillebror och alla andra som skulle med till Wet'n'wild. 
Hade en jäääättemysig och rolig dag där, även fast det inte blev så mycket åka pga långa köer så var sälskapet bland det bästa! När vi var klara där och hade åkt och ätit mcdonalds så åkte alla hem och tog en dusch och möttes sedan upp hemma hos Justin en stund på kvällen. Vi käkade pizza och kollade på film/spelade tvspel haha. 
Kom hem vid 10 och gick direkt upp på mitt rum för att skypea med mamma och pappa. Men eftersom jag var så trött och sleten efter dagen så blev det inte så länge utan vi bestämde oss för att ta det innan kyrkan idag istället, då kunde jag ju få prata med min syster också!

Så imorse när jag vaknade så ringde jag upp mi familia och pratade med dom medans jag gjorde mig klar. 
Efter kyrkan så la jag mig och sov i nån timma, medans Kyle var på möte och Chelsea hade möte över telefon.
Vaknade av att det var storm ute och eftersom jag är så rädd för åska och den precis slog ner utanför huset så gick jag istället och målade naglarna med Emma Leigh och Grant haha.















Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Utbytesstudent 15/16

RSS 2.0