WEEKEND W/ JILLIAN

Somsagt så var ju jag i Surprise och spenderade hela min helg där med Jillian och hennes familj. 

Kom dit fredag kvall och vi såg på film och sen på lördag åkte vi iväg till paraden/festivalen där vi skulle stå i ett booth och försöka hitta fler värdfamiljer/prata om utbytesstudent livet mm. Och i söndags åkte vi iväg till Red Robins och åt lunch och senare på dagen åkte vi till poolhuset där vi träffade Ming, och Carli och vi umgicks ett tag. Hade en super mysig helg och har massa spännande planer inplanneradde med Jillian som jag kommer attt prata om senare när allt är spikat och klart!
 
hoppas allt är bra med er! 
 


Kommentarer
Anonym

Hej! Hade nyss sjukaste upplevelsen. Jag sökte på mitt namn på instagram (Emma Liljegren) för att se om det fanns någon annan, hittar dig, och ba what?? Jag var också utbytesstudent! Jag var iväg 12/13 i Las Vegas, NV. Ursäktas the creepyness men var bara tvungen att skriva till dig just för att det är så sjukt weird. Hoppas du har ett bra år!

Emma Liljegren
[email protected]

2016-04-03 @ 19:16:08


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Utbytesstudent 15/16

RSS 2.0