BILDER FRÅN DE SENASTE VECKORNA

 
A DANCE THROUGH TIME
Homecoming 09/27/15
Efter en evcka genom the decades var det dags för homecoming. Spiritweek var kul och det var kul att se att så pass många personer faktiskt klädde ut sig. 
Måndag; 60's
TIsdag; 70's
Onsdag; 80's
Torsdag; 90's
Fredag; Flashback Friday, Homecoming game 
 
 
SHOPPINGDAY W/ SAMMY
 
Shopping mall, Phoenix 09/24/15
På onsdagen av spirit week hade vi early release, vi slutade alltså halv ett istället för klockan tre. Jag och Sammy blev upphämtade av hennes mamma och hon skjutsade oss till en shopping mall, där vi spenderade eftermiddagen. Jättemysigt och jag fick med mig lite nya kläder hem också! 
 
BIRTHDAY GIRL 
 
 Min födelsedag 09/29/15
Min födelsedag spenderade jag med två av mina favoriter. Vi åkte till Denny's och umgicks. Hade en hur bra födelsedag som helst!! 
Tack till alla ni som skrev så fina meddelanden till mig och till alla ni som grattade mig. Ni är alla guldvärda och det betyder hur mycket som helst för mig!
 
PAKET FRÅN SWE 
 
Födelsedagspresenter från SWE
Fick hem lite brev ovh kort från min familj och släktingar förut. Fick äntligen äta svenskt godis, fyyy vad jag har saknat det haha. Sedan tyckte dom också att jag skulle representera BIK medans jag var här, lite marknadsföring skadar ju inte ;)
(för er som lagt märke till currysåsen, så kan jag ju meddela att dom här i USA inte säljer currysås ((??)) å när mamma och pappa hörde mig gnälla om det så var dom så snälla och skickade hit lite..) 
 
 
 
Har tänkt skriva dessa inlåägg i två veckor nu, men har aldrig tid.. Och nu är det så mycket som har hänt så orkar inte sitta och tänka efter och skriva om precis allt som hänt, så skriver bara om det jag har bilder till. Ber om ursäkt för det här, förhoppningsvis kommer det inte hända igen.. 
 
Har alltså höstlov just nu och har en massa roliga saker att se fram emot! 
Imorgon ska jag och resten av utbytesstudenterna hem till en värdfamilj och halloween "pynta" deras trädgård och sen ska några iväg på "hounted house", är fortfarande kluven på om jag ska följa med.. Är ju så himla lättskrämd och hatar läskiga saker... 
På måndag blir jag upphämtad av en kvinna från kyrkan som skjutsar mig, EmmaLeigh och Chelsea till Phoenix flygplats och så åker vi iväg på en liten resa till Californien!! 
Kommer hem från Cali på torsdag och fredag har jag bandcamp och footballgame och lördag är första tävlingen! 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Utbytesstudent 15/16

RSS 2.0