PLUGG & SAN DIEGO

Under de senaste 9 månaderna  har jag haft ungefär lika mycket jobb och läxor att göra som en halv termin hemma. Jätteskönt kan man ju tycka, och ja gud ja det var det haha. Men nu har jag 3 veckor kvar i skolan och vi håller just nu på med AZmerit testing (antar att man kanske kan jämföra det med våra nationella prov), om en vecka eller två börjar vi med alla Finals och på det så sitter jag nu med en uppsats, en massa matte och ett stort bokproject som jag måste göra.. hmm det svider lite, skulle hällre tagit de sista veckorna till att ta det lugnt. Fick en uppsats idag som ska vara klar imorgon, inte svåraste såklart men gud vad det står still i huvudet på mig? Kan inte fokusera haha.
MEN Imorgon efter skolan åker jag till San Diego med Samantha och hennes familj! Ska bli hur mysigt som helst och kul med lite vaccation. Vi åker över helgen, så vi kommer hem på söndag någongång.  Nästa vecka har vi även en Band banquet och min värdpappa och värdsyster har deras skolmusikal som vi ska kolla på. Annars tror jag inte att jag har så jätte mycket inbokat faktiskt.. 
 
Här är några bilder från de senaste månaderna som jag inte har visat för er. Tänkte att det kunde vara lite kul att se. 





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Utbytesstudent 15/16

RSS 2.0