SÄGA HEJDÅ

För exakt tio månader sen lämnade jag sverige för att uppleva det sjukaste och mest otroliga skolåret någonsin. Imorgon lämnar jag mitt utbytesår bakom mig och sätter mig på flyget hem till sverige.

Så mycket har hänt. Mina bästa vänner hade graduation, jag slutade skolan, jag träffade min familj igen och fick spendera några dagar med dom osvosv. Men allt det är så ointressant som det kan bli just nu. Jag får skriva ett inlägg om det och lägga ut bilder lite senare.. 

Idag var det min tur att säga hejdå till nära och kära. Hade ett litet get together för vänner osv. Och spenderade 3 timmar och bara umgicks med dom. Kändes knappt som ett hejdå, men det slog mig när jag kom hem. Min kväll har efter det bara bestått av att packa och haft ångest. Tror verkligen inte folk förstår vilken sjuk ångest jag har över att åka flyg själv. Det är inte ens själva flygresan som jag är rädd för utan allt där emellan, jag har TVÅ flygbyten som jag ska klara helt själv? Hatarhatarhatar att jag måste göra det själv. Sedan är ju inte jag den bästa på att säga hejdå heller, så imorgon kommer bli intressant på så sätt också. MEN om man nu ska bortse från allt det negativa och kolla på det positiva så är jag faktiskt hemma i sverige snart. Jag får träffa mina älskade nära och kära, sova i min älskade säng, ha på mig mina kläder som bara legat hemma och skrotat i garderoben och påbörja mitt sommarlov på riktigt. Har mycket fantastiskt roliga grejer som kommer hända i sommar!! 
Imorgon ska jag upp tidigt, närmare bestämt 5 på morgonen och vi åker till flygplatsen vid 6. Gaaah önska mig lycka till!! 



Jag ska försöka att skriva lite mer inlägg på bloggen för att förklara flygresan hem, de första dagarna hemma och kännslor osv kring det hela. Men det kanske dröjer.. Måste nog få komma ner på jorden och få tankarna i styr innan jag kan skriva av mig.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Utbytesstudent 15/16

RSS 2.0