FÖRLÅT!!

ber så otroligt mycket om ursäkt för att jag inte har skrivit någonting alls här på två veckor.. Har haft jätte fullt upp..

Jar tappat bort mitt kort till kameran med alla bilder från Californien, men ska leta lite till. I värsta fall får jag be Chelsea skicka bilderna på något vänster till mig för hon hann föra över dom till sin dator. Dock så har jag ett par videor från Californien, som jag kommer att dela med mig av så fort jag har tid att använda min dator! 

Annars har det väl inte hänt så jätte mycket, förutom att vi har haft två band competitions!
Första kom vi på andra plats med en poäng ifrån, vi lyckades även ta hem music och percussion caption!
Andra tävlingen var igår och då blev det första plats och så tog vi även hem alla captions. På fredag är det fotbolls match och sen på lördag är det dags för vår tredje tävling! 
åååh sen får jag ju inte glömma ikea och Hockeymatchen som jag var på i lördags!! Kan inte beskriva kännslan??? Nu var det ju iofs trist att de förlora, men bara grejen att jag var där?? så sjukt

Mycket roliga saker som hänt och som jag har att se fram emot. Skönt att det är så mycket roligt som händer så att man inte hinner tänka på allt det negativa.












Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Utbytesstudent 15/16

RSS 2.0