ONSDAG

Ligger just nu på golvet i Chelseas klassrum haha. Börjar ju somsagt inte förns om en timme och en kvart.. 
I söndags mådde jag inte alls bra, hade ont i magen och huvudet och var hur hängig som helst, så jag valde att stanna hela dagen och bara sova. 
I måndags mådde jag lite bättre så pallrade mig iväg till skolan, men efter som jag har bandpractice 6-9 och är kvar i skolan tills dess, blev det lite mycket och i slutet mådde jag inte bra alls.
I går däremot så mådde jag prima. Fick skjuts hem av Justin och hans bror efter sectionals. Ingen var dock hemmanär jag kom hem, så passade på att ta en liten tupplur och sen fixade jag med några papper som ska in. 

På fredag är även första fotbollsmatchen och lördag har jag ETC möte med andra utbytesstudenter i mitt område, så efter det har jag förhoppning vis lite mer intressanta inlägg att skriva haha.

Hoppas ni har det bra där hemma och de första dagarna i skolan har gått bra! 

Har verkligen inte tagit några bilder, så har inte så mycket att visa.. Men här är iaf Justin, Jaelan och TJ, 3 av 13 pit potatoes.




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Utbytesstudent 15/16

RSS 2.0