NEW YORK

Tänkte dela med mig av lite bilder som jag tagit under tiden jag var i NY. Men som jag skrivit förut så kan ni jättegärna gå in och kolla min vsco eller följa mig på instagram, för där kommer/ har jag lagt ut bilder! 

Gjorde även ett försök till att sätta ihop en video från andra dagen inne i NYC. Gick väl lite sisådär, men det r något i alla fall! 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 Vet inte om jag har srivit ut vart ni kan hitta mig på alla olika sociala medier, men du kan hitta mig på:
  • instagram och snapchat; emmaliljegreen
  • twitter; emaliljegreen
  • videofyme; liljegreen
  • vsco; liljegren.vsco.co
  • ask.fm/emmaliljegreen 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Utbytesstudent 15/16

RSS 2.0