6/8-15

Glömde helt bort att berätta att jag igår innan skolan ringde hem och pratade med min familj! Var jätteskönt att se dom och få berätta allt som hänt för dom. 
Har somsagt inte berättat så mycket eftersom jag inte vill ta allt över text utan när vi pratar. Och har verkligen inte haft tid till att ringa hem innan.. vet inte ens vart tiden tagit vägen? känns inte som jag har gjort något haha..
Men på onsdagar så börjar jag kl 9:45 och jag är på skolan vid 8:00, så då tog jag den tiden till att slå en pling.

Idag blev jag skjutsad till Filibertos efter skolan där jag mötte Riley. Vi åt och sen åkte vi runt lite osv. haha nejmen vi gjorde faktiskt inget jätte speciellt, vi pratade om allt och inget och sen svängde vi förbi Tanner en stund för att säga hej.

Åååh vi började spela lite i marching band idag också!! (jag spelar Cymbal, det enklaste och det enda som jag någonsin skulle kunna lära mig hehe) Är hur taggad som helst på att få börja spela på fotballgames och alla tävlingsr och tripper osv. 







Kommentarer
Anonym

Tu blog es muey bien! A mi me gusta mucho!!

2015-08-07 @ 07:30:48


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Utbytesstudent 15/16

RSS 2.0